tisdag 20 januari 2009

Shopping på rean

Idag har jag shoppat loss på Lindex. Halva reapriset. Super! Jag hittade en hel del faktiskt. Alldelse för mycket till att börja med, men jag tänkte faktiskt lite ekonomiskt den här gången och köpte bara det som jag verkligen tyckte att barnen behövde. Så jag hängde nog tillbaka ungefär hälften tillslut. Jag är impad över mig själv;) Det som fick följa med hem var i alla fall 2 vita vanliga t-shirts (perfekta under) och 3 par mjukisbyxor till Fabian och detta:


Superbra fleecefodrade regnkläder. Köpte en jacka och 2 byxor i olika storlekar. Skulle kostat 700 kr till fullpris. Jag betalade 200 kr för det. Nöjd :)


Sen fick grabbarna en varsin 5 myror-tröja


Det kan inte bli bättre till en 3-åring alltså. En bajsande elefant och en 3:a ;) Albin var helnöjd.

Sen blev det även lite annat småplock från andra affärer. Efter shoppingen så åkte jag ner på stan och hämtade thaimat och åkte hem till mina sjuka boys och åt. Gott, gott!!

Nu är det läggdax här.

Kram kram!!

Inga kommentarer: