lördag 3 januari 2009

Plättbacken

I fredags så var vi i plättbacken och hade en riktigt mysig förmiddag. Familjen Blom/Botheim var där med halva släkten och frågade om vi ville följa med och det tackar man självklart inte nej till. Det var kanonväder och så mysigt. Tyvär började både Albin och Thilda att frysa efter bara några åk och ville hem men dom höll tappert ut så vi hann med lite korvgrillning oxå. En riktig kanondag förutom frusna små barn. Vad ska man klä på dem egentligen? Känns som att vi provat det mesta och det verkar kvitta hur dyra saker man köper. Händer och fötter blir alltid kalla. Tips på något bra någon??

Här kommer lite härliga bilder.


Full fart ner för backen


Hela gänget


Anna, jag och Fabian


Korvgrillning


Smaskigt tycker Albin


Fabian funderar


Jag och Fabbe


Anders och smågrabbarna

♥ Kram Emelie ♥

1 kommentar:

Fru Bes Blogg sa...

Hej! Kul att du hittade till min blogg!!

Vad mysigt ni verkar ha haft de i plättbacken. Du skrev om att de frös, själv tycker jag de heliga skoterstövlarna som finns på haralds båtar är de bästa, men de finns kanske inte i så små storlekar. Så ni bor i Borlänge alltså, jag känner inte igen dig, men man känner ju inte alla heller :-)

Snygga tavlor du säljer, du verkar vara en riktig pysseltjej! Jag ska kolla runt lite mer på din blogg och sno lite idéer :-)

//Fina