lördag 9 oktober 2010

Bye, bye Henriksdal. Hello Ingolf.

Förra veckan fick jag nog och bestämde mig för att sälja våra barstolar. Vi har Henriksdal från Ikea.

Det är inte så himla praktiskt med tygsits när man har småbarn som kladdar och spiller när de äter. Tycker jag tvättar överdragen JÄMT och ändå är de skitiga JÄMT. Så jag provade med att lägga upp dem här i bloggen först men det var ingen som nappade. Så i går förmiddag slängde jag upp en annons på Blocket och 3 timmar senare så var de sålda. Hade inte alls trott att det skulle gå så himla snabbt så jag hade ju varken hunnit med att torka av stolarna och tvättat överdragen eller framförallt inte hunnit köpa nya stolar. Så nu är vi utan stolar här hemma och måste sitta vid matbordet och äta. Det gör vi aldrig annars så det känns lite konstigt. Jobbigt att behöva gå så långt med maten ;) Så nu skulle vi behöva ta oss en tripp till Ikea för att införskaffa lite nya stolar.
Såna här blir det nog.

Kram kram!!

Inga kommentarer: