söndag 17 oktober 2010

Party prissen

Albin är en riktig lirare alltså. I går var vi på kupolen och skulle köpa födelsedagspresent till min pappa som fyllde år och då sprang jag på en jättefin skjorta till Albin. Blev så glad! Har ju letat ett tag nu. En blå och vitrutig med ett emblem på och så var det en tillhörande slips oxå. Jag är inte så förtjust i slips på barn så den hade jag inte tänkt att använda. Men skjortan älskar jag!

När jag skulle prova den på Albin så höll han slipsen medan jag knäppte upp skjortan och då säger han "åh det är ju typ en sån där som beybladekastarna har på sig" och så sätter han slirren som ett pannband. Tjejerna i kassan skrattade så de höll på att dö bakom disken och talar om att så där har man slipsen på efterfesten. Sen gick han runt sådär på kupolen och även en stund på pappas födelsedagsmiddag. Tokstollen!

Världens finaste Albin.

Kram kram!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken sötis! Och jättefin skjorta. Dom är i en sån himla härlig ålder nu pojkarna. Får man fråga var du hittade den tuffa skjortan?

Kram Carro R

Jag och prinsarna sa...

Hej Carro!
Haha ja de har en hel del roligt för sig alltså. Skjortan kommer från KappAhl men från stora avdelningen. Det är 128 på den, Albin brukar normalt ha 116, så de måste vara väldigt små i storleken.
Kram Emelie

MalinB sa...

Vilken snygg skjorta :) Passade jätte bra på en snygg kille!!!

Kram Malin

Anonym sa...

Åh vilken fin skjorta på en söt kille!!! Tack för tipset!

Anonym sa...

Åh vilken söt skjorta på en söt kille!
Tack för tipset!