måndag 25 oktober 2010

Sleeping in my car

Det finns inget ställe som August sover så bra på som i bilen när den står stilla. Innomhus sover han max en timme, ute sover han så länge vagnen rullar. Gör man minsta lilla stopp så sätter han sig käpprakt upp. Men i bilen däremot sover han som en stock. Idag var vi iväg och uträttade lite ärenden på förmiddagen och på vägen hem somnade han så gott och 3,5 timmar senare så vaknade han som en solstråle. Underbart för honom att sova ut ordentligt och skönt för mig att få komma ikapp med alla måsten här hemma. Smög ut och tog en bild på honom men inte ens det vaknade han av ;)

Kram kram!!

3 kommentarer:

MalinB sa...

Tror att många barn somnar i bilen, jag minns när mina bröder var små och mamma skulle köra mig eller syrran på något träningspass eller hem från någon kompis så lyckades brorsorna jämt somna i bilen.
Ibland om dem inte fick somna sa mamma att vi måste underhålla dem för att dem såg så trötta ut och skulle somna annars ;)

Själv sover jag också rätt bra i bilen om man ska åka långt :)
Kram Malin

Jag och prinsarna sa...

Hej Malin!
Ja bilen är verkligen ett riktigt sömnpiller för småbarn. Slår aldrig fel. Och det är som sagt helt livsfarligt att åka någonstans framåt 16 tiden för då har man alltid 3 sovande barn i bilen och som sedan vägrar somna på kvällen.
Kram Emelie

Anonym sa...

det där med att klippa i blomkrukorna blev jag så full i skratt av.precis så gör jag också.äpplet faller inte så långt.du är en riktig pyssla.kram gagga.