lördag 30 oktober 2010

Surprice

Nu blir det lugnt i bloggen hela helgen för idag tar jag med min älskade Anders på en överraskningstripp till huvudstaden. Han fyller nämligen 30 år nästa vecka så jag tjuvstartar med en present bara från mig. Jag väckte honom nyss och sa att om han vill hinna köpa någon snygg skjorta innan showen börjar så är det dax att kliva upp och packa nu. Han såg lite yrvaken ut först och undrade vad jag babblade om men när poletten trillade ner så sken han upp som en sol. Så snart åker vi och lämnar barnen hos mina föräldrar och sen bär det av mot Stockholm. Vi ska strosa på stan, gå på Wallmans salonger och titta på show, äta trerätters middag, dricka gott, bo på hotell och bara ha det mysigt, vi två. Vi gör nästan aldrig något ensamma så det känns riktigt lyxigt att få komma iväg utan barnen och ha tid att ägna åt varandra, umgås och prata i lugn och ro.


Önskar er alla en toppenhelg!

Kram kram

1 kommentar:

MalinB sa...

Vad romantiskt :)
Hoppas ni får en underbar helg tillsammans!
Det är ni värda!!!

KRAM Malin