fredag 15 oktober 2010

Världens bästa Frida

Frida är min barndomsvän och vi växte upp mitt emot varandra på Lyckan. Trots att det skiljer 5 år på oss så har vi umgåtts hela livet. Vi har haft några små uppehåll när åldersskillnaden gjort att vi varit på helt olika platser i livet. Men sen har vi alltid hittat tillbaka till varandra och nu när vi är vuxna båda två så känns det som att vi är jämngamla. Vi lever fortfarande helt olika liv men det går hur bra som helst att kombinera. Hon är snäll, omtänksam, rolig, gullig och helt underbar med mina barn. De tycker om henne precis lika mycket som jag gör och vi är så glada att ha henne i vårat liv. Tjejer som Frida växer inte på träd, så henne kommer jag att hålla hårt i ;)

I går lånade hon August och myste och skämde bort honom hela dagen. Underbart för både honom och mig. Han fick full uppmärksamhet en hel dag och jag fick några timmar för mig själv. Och när hon kom tillbaka och lämnade honom så hade hon dessutom med sig en liten present till mig från henne och August. Gissa om jag blev glad? :)

Tack för att du finns, världens bästa Frida <3

Kram kram!!

Inga kommentarer: