tisdag 23 november 2010

Rutiga hjärtan och söta burkar

Jag har gjort lite tyghjärtan till julgranen. Tänker satsa på mjuka och stöttåliga dekorationer i år. INGA GLASKULOR! Misstänker att det kommer bli en del pill och riv i julgranen ;)

Hittade jättesöta plåtburkar på panduro oxå. Både rosa och juliga.
Helt perfekt!!

Idag har det varit fullt ös här. På morgon putsade jag fönster. Sen var jag och uträttade massa ärenden och handlade. Köpte bland annat spets och band till mina julgardiner, lite nya julblommor och krukor och så mat. När jag kom hem från shoppingsvängen så slängde jag ihop en bullldeg som hann jäsa klart precis lagom tills grabbarna kom hem från dagis så då satte vi på lite julmusik och bakade massa bullar hela gänget. Albin och Fabian var riktigt duktiga, kavlade, penslade och hjälpte till och August satt mest och kom med glada tillrop och käkade deg. Alla glada och nöjda!! Efter bakningen fikade vi självklart och nu har jag precis sytt klart gardinerna till köksfönstrena och nu ska faktiskt ta det lugnt resten av kvällen :)

Kram kram!!

Inga kommentarer: