torsdag 27 januari 2011

GLAD!!!

Oj vad mycket läsare jag börjar få. Superroligt! Jag blir så himla glad :) Jämför man med stora bloggar så är det såklart inget att orda om men för mig är det mycket. På bara några veckor så har läsarna ökat från ca 130 om dagen till över 160. Och i förrgår hade jag rekord på 174 unika besökare. Det är så roligt att ni kikar in, läser och skriver kommentarer hos mig. Nu känns det lite extra roligt och sporrande att skriva och försöka få till ett inlägg om dagen för att hålla ert intresse uppe. Kanske ska sätta som mål att komma upp i 200 läsare om dagen innan året är slut ;) Är det något speciellt som ni vill se mer av, eller nåt som jag inte brukar ha med som jag borde, tjatar jag om något som ni inte är ett dugg intresserade av??? Hjälp mig! Vad vill ni läsa om?

Idag får ni se (helkassa) bilder på en ny kalasvimpel som jag sytt åt en vän med önskemål om att den skulle vara svart, vit och röd och då blev den såhär :)

För övrigt så är det riktigt lugnt på pysselfronten just nu. Hinner inte och har egentligen inget speciellt som jag vill göra heller. Men nya gardiner till sovrummet ska jag nog knåpa ihop när det väl är omtapeserat och klart.

Kram kram!!

1 kommentar:

Karro sa...

Va fin vimpeln blev :) Å grattis till alla läsare!
Kram Karro