fredag 21 januari 2011

Grönt är skönt

Och ihop med vitt är det ännu skönare. Riktigt vårigt och fint tycker jag. Lite nya blommor har äntligen införskaffats. Skrumpna och torkade stackare stog i nästan varenda fönster. Men nu är det ändrat. Måste ju försöka få lite ordning på huset så jag slipper skämmas på lördag då det äntligen är dax för TJEJFEST. Ska bli så himla roligt. Goda vänner, mat, drinkar och massa skratt. Längtar så!

2 murgrönor på dubbelbåge i vardagsrummet.

En liten murgröna med en fjäril i den lilla urnan på köksön.
Två decco chryss i köksfönstren.

Nej nu ska jag sätta fart här så jag hinner få något gjort innan det är dax för jobb i några timmar.

Önskar er alla en riktigt härlig helg!

Kram kram!!

1 kommentar:

Yvonne -min vardag sa...

Hej Emelie. Yvonne heter jag och bor i Leksand. Jag råkade "snubbla" in på din blog en dag och jag måste säga att du är helt fantastisk med inredning, barn och fotografering. Jag har lagt upp att jag följer din blog och jag hoppas inte att du tar illa upp.Vill bli inspirerad av din kreativitet och målmedvetenhet. Mvh Yvonnes vardag.