måndag 3 januari 2011

Årets skridskopremiär

Man skulle verkligen behöva komma ut en liten stund varje dag. Man blir så mycket piggare av frisk luft. Jag är rätt dålig på att gå ut med barnen såhär på vintern, i alla fall när jag är själv med dem, så i söndags förmiddag när både jag och Anders var lediga så packade vi varm choklad och bullar och passade på att åka till sportfältet och prova barnens nya skridskor, hjälmar, klubbor och puckar.

Fabian var inte ett dugg åksugen och mest bara låg på isen.

Han fick lite hjälp av Elias men tröttnade rätt fort på det med.
Albin var envis och kämpade på. Så han åkte riktigt skapligt tillslut.

Och August spelade hockey


Vi var inte borta så himla länge. Trots att det bara var 3 minus så frös jag som en tok. Det blåste rätt mycket och jag hade varken bra vantar eller skor. Så nu ska jag införskaffa det så vi kan vara ute hela familjen utan att jag ska vara den som fryser och vill hem ;)

Är det någon som har tips på varma sköna skor så dela
gärna med er.

Kram kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Emelie!
Timerland skor, höga mörkbruna har jag.
Perfekta skor för kallt väder.
Kram Micaela

wwww.modeshow.se

Anonym sa...

hej älskade gumman curlingkängor med riktigt fårskinn inuti.tex.canadasnow. yllesockar i också.finns på skorett.långkallingar i ull från lindex.kram gagga.