måndag 24 januari 2011

När katten är borta dansar mössen på bordet

I helgen tog Anders med sig Albin och Fabian och åkte till Mora för att gå på lille Rasmus dop. August har sovit hos mormor och morfar och jag har varit ENSAM HEMMA. Hur ofta händet det??? Typ aldrig! Så jag har njutit till fullo av ensamheten, jobbat, städat och haft tjejfest. Eftersom jag fyller år nästa helg så tyckte jag att det passade alldeles utmärkt att ha lite middag och fest för min bästa vänner. Tyvär kunde inte alla komma men vi blev i alla fall 8 stycken och vi hade så himla roligt. God mat och dryck, skvaller, musik, dans och en liten pubrunda på det. Kan inte bli bättre. Synd att man inte får tid över till sånt lite oftare. Är ju så himla roligt att få träffa alla sina vänner på samma gång, babbla massor, klä upp sig och bara bry sig om sig själv för omväxlings skull. Det behöver man ibland.

Eftersom jag inte frågat brudarna om de vill vara med i bloggen så får ni nöja er med en bild på mig med en cider i högsta hugg ;)

Tack så jättemycket för en helt underbar kväll och superfina presenter. Jag är så glad att jag har er tjejer.
Ni är BÄST!!

Nu ska jag hämta hem boysen från dagis och sen är det jobb, jobb, jobb som gäller. 3 kvällen med stängning har jag framför mig. Inte kul nu, men när lönen kommer ;)

Kram kram!!

4 kommentarer:

MalinB sa...

Vad snygg du var!!! :)
Ja visst behöver man ha lite roligt ibland ;)

Jag har precis börjat kolla lite på olika barnvagnar, vet inte riktigt eller inte alls vad jag vill ha än.. Funderar på någon som kan kombineras med både ligg, sittdel och även att kunna ha bilbarnstolen på om du vet vad jag menar...? Men jag vet inte.. haha


Du kan ju hojta till om du inte blir av med din. Har du varit nöjd med den annars?

Kram kram

Anonym sa...

Åh de va ju fantastiskt roligt oxå!!! Kanon fin bild på dig btw... Om korten på resten av oss är ganska städade så vill säkert alla va med ;)

Tack så mycket för en underbar kväll!! Alla kramar!!

Anonym sa...

Anonym är alltså jag... Jag=Äna ;)

Jag och prinsarna sa...

Hahaha ja det räknade jag ut med lillfingret ;)