onsdag 6 maj 2009

Altan på framsidan

Tänkte att jag skulle bjuda er på en liten på bild på hur jag hade tänkt mig altanen på framsidan som snart ska börja byggas. Jag har funderat rätt länge nu och letat inspiration överallt och inte riktigt kunnat bestämma mig för hur vi ska ha det, men så hittade jag denna superfina altanen på bloggen Bland kuddar och busiga barn och blev helförtjust i den. Själva huset och det lilla taket över altanen påminner om vårat hus så jag tror och hoppas att det skulle bli lika fint hos oss. Så nu får det bli något liknande här oxå. Vad tycks? Är den inte superfin?




(Bilderna är lånade från Bland kuddar och busiga barn. Jag hoppas verkligen att det är ok att jag lånat dina bilder. Jag har frågat men inte fått något svar )

Kram kram!!

1 kommentar:

Belfiore sa...

Hej på er!

Det där ser ju att bli perfekt hos er! Väldigt fint! Vi håller oxå på att planera hur vår altan ska se ut. Vi tar liksom allt på en gång...

Hur är det med er allihop? Hoppas ni har det bra!

Kram/Maya