måndag 11 maj 2009

Nallar och Fridamåndag

I dag har jag och Fabian varit hos Anna och Philip hela förmiddagen. Vi har sytt nallar för brinnande livet. Inte helt lätt med två små hjälpredor mitt uppi, men det går bra i alla fall. Det är så roligt att beställningarna fortfarande rullar in. Synd bara att nalleförrådet inte är oändligt. Måste lägga undan en hel hög till vänner och bekanta innan det tar slut.

Gårdagen spenderade vi med Frida igen. Vi måste nämligen umgås så mycket som möjligt med henne nu för hon sticker till Kos i 3 månader under sommaren och kommer inte hem förrän efter att våran nya lilla skrutt har kikat ut. Jättelång tid och vi kommer sakna henne, så nu måste vi jobba in allt vi kommer missa i sommar ;) Albin var på dagis som vanligt till kl 12. Efter hämtningen åkte vi raka spåret till Sågmyra. Killarna somnade i bilen så vi passade på att kika i lugn och ro på Calimero. Där fanns det som vanligt massa fint. En kanna och en vispskål fick följa med hem. (bilder kommer) Efter det väckte vi grabbarna och tog som vanligt en lunch/fika innan shoppingen på lager 157. Där var det tyvär ganska trist. Men jag hittade i alla fall ett par jättesnygga sandaler för 150 kr som jag är helnöjd med. Sen blev det baslinnen och leggings bara. Albin shoppade loss på Trend och tradition. Pyssel och klistermärken med Nalle Puh och disney prinsessorna fick det bli. Sen tog vi en snabbkik på Plantagen på vägen hem och avslutade med glass. En helt perfekt dag!

Nu på eftermiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Anders jobbar kväll. Kanske ska ta med mig boysen och åka bort till mammas dagis och hälsa på en vända. Brukar vara poppis.

Kram kram!!

Inga kommentarer: