onsdag 6 maj 2009

Trist blogg

Usch å fy och blä vad dålig jag är på att uppdatera. FÖRLÅT!! Antar att det är för att det inte hänt något speciellt här de senaste dagarna. Inga skoj inköp att visa, inga bilder på barnen och inga roliga händelser = inget att skriva om. Dagarna rullar på som vanligt. På förmiddagarna umgås jag och Fabian med Anna och Philip. Vi syr nallar, går promenader och kikar i affärer. Hur najs som helst :) Eftermiddagarna ägnar vi mest åt att greja ute. Garageuppfarten börjar ta form. Det saknas fortfarande några stenar och vi ska fylla på med gårsdssingel och så nytt gräs där vi grävt och förstört. Efter det ska vi vänta in skattepengarna innan nästa projekt ska påbörjas. Altan på framsidan och målning av huset. Sen är det såklart massa mer som ska göras oxå. Olja in stora altanen, sätta häck, spika undertak, greja garaget invändigt, listan är lååång. Men förhoppningsvis så ska det mesta bli klart nu i sommar.

Kram kram!!

1 kommentar:

Frida sa...

Jaa vi måste verkligen ses, på måndag? =) jag är ledig! Jaa det var härliga tider, Tracy chapman, (stavning?) lyssnade vi också på, och såklart carola! haha! Jag grät också hur mycket som helst till ps. i love you, underbar film! Vi måste ta tag i dejterna nu, jag kommer ju sakna ihjäl mig efter er i sommar! Massa kramar!