fredag 1 maj 2009

Vitsippan ute i backarna står

Herregud vad fort det har gått. För några veckor sedan så låg snön på backen och våren kändes såå långt bort, men nu är den verkligen här. Gröna träd, blommor överallt, sol och skönt i luften. Helt underbart! Igår tog jag och småkillarna en promenad på eftermiddagen och plockade lite blommor i skogen.



Albin tycker att det är jätteroligt och plockar stora buketter. Och vill aldrig gå hem.





Fabian däremot kikade på en blomma i 5 sekunder...



...och sen struntade han fullständigt i dem och gick bärsarkargång i skogen i stället ;)






Och det kan ju lätt ta knäcken på en ;)

I dag ska vi jobba som sjutton ute på gården. Vi har äntligen fått hit kantsten så nu ska garageuppfarten fixas. Ett jättejobb eftersom stenarna väger typ 70 kilo styck. Men det blir nog helt suveränt sen när dom väl är på plats.

Kram kram!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskade gumman så fina bilder på prinsarna söta saker från ellos också kramar till er alla mormor

Anonym sa...

Hejsan Emelie!

Jättefina bilder på era söta pojkar. Jo jag har en liten fråga till angående dom jättefina kepsarna du inhandlat på åhlens. Dom va såklart slut i Falun oxå så nu ska jag höra med en vän i storcity om hon kan kika åt mig men jag har varken namn eller pris på dom. är dom ljusblå och vit randiga eller jeansfärgade? Du minns inte vad dom kostade och om det stod nåt nummer eller namn på etiketten så det blir rätt keps. Dom hade en marinblå emil keps i falun men den vill jag inte ha. Tack än en gång. Kram Carro i Bäsna P.s Förlåt om jag är tjatig. d.s

Jag och prinsarna sa...

Svar till Carro:

Hej på er!!

Du får tjata hur mycket du vill ;)
Va trist att dom var slut. Så typiskt när man gärna vill ha något. Kepsarna är jeansblå och vitrandiga och serien heter "Varför därför". Tror att dom kostade 59kr. Hoppas du lyckas få tag i dem.
Om din kompis har internet så kan du kanske be henne kolla i min blogg eller skicka över min bild till henne. Så vet hon vad hon letar efter :)

Ha det jättebra!

Kram Emelie