onsdag 13 maj 2009

Sötaste vispskålen är min

Här kommer en bild på den fina rosa vispskålen som jag längtat och letat efter. Hittade ju äntligen en sån på Calimero i måndags. Nöjd, nöjd ;)



Bild på kannan som jag oxå köpte där kommer så småning om. Ville ha lite fina somriga blommor i den när jag fotade men det är ju lite dåligt med såna ute än.

Förresten, finns det någon fotokunnig snäll person där ute som skulle kunna förklara för mig hur man gör när man tar en bild med jättesuddig bakgrund??

Kram kram!!

1 kommentar:

hannah sa...

Blir ofta lite halvsuddigt i bakgrunden om man tar en bild med digitalkamera och har makroinställning, och fokus (mittpunkten) ska ligga på de man vill ska bli skarpt, och ju närmare närbild de blir på de som ska bli skarpt desto suddigare blir bakgrunden. Lite dålig på att förklara menmen :)