torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan

Tänk att det faktiskt är julafton i morgon. Barnen i huset är på helspänn och längtar och väntar på den stora dagen.

I går hade vi lilla julafton med Frida här hemma. Vi fikade, gjorde knäck och kola, klädde granen och delade ut julklappar. En riktigt mysig kväll blev det och alla var jättenöjda med sina presenter. Inte minst Albin som var så lycklig att han var tvungen att krama Frida precis hela tiden och när det var sovdax (typ vid 23) så hade han riktigt svårt att slita sig.

Coolaste riddarborgen med en stor drake och två riddare till
Jag fick ett par jättesöta och sköna tofflor som jag svassar omkring i här hemma. Nya favoriterna.

Och dessutom passar de helt utmärkt till min nya outfit som jag köpte här om dagen. Jag tänker nämligen vakna med stil på julaftons morgon ;)

Flanellbyxor, linne och trosor. Allt i matchande rosa och vitt (vad annars) från Lindex
Kram kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh härliga tofflor, var har du fått tag¨på dom?

Ha en fortsatt gott nytt år.
Mvh HANNA

Jag och prinsarna sa...

Hanna:
Jag fick dem i julklapp så jag har tyvär inte en aning om vad de är köpta. Men jag ska fråga "tomten" så återkommer jag med svar :)

God fortsättning.
Kram Emelie