tisdag 7 december 2010

Makeover

För några veckor sedan när vi var hemma hos Botheimarna och lekte en eftermiddag så fick de här två busarna för sig att jag behövde en makeover.

Thilda plockade fram hela sitt beauty kit och så hjälptes de åt att pynta mig. Det blev hårband till puffärmar, blommor och tiaror i håret och massa vackra snoddar runt händer och fötter och som pricken över i så fick jag massa glittrig, kladdig ögonskugga oxå.

Jag kände mig som att jag skulle på möhippa men Albin tyckte jag var så vacker så han gick ner på knä och friade direkt. Prinsen min :)

Kram kram!!

2 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Haha. Du blev ju toksnygg! Thilda drömmer om att bli stylist på riktigt, och jag antar att du blir stammis :-) Kram!

LyckligaPraliner/Ann-Louise sa...

Men va? Ser du inte alltid ut så där :)) Du vet, lite glitter & glamour i vardagen ;)