fredag 3 december 2010

Virrmamma

I onsdags lånade Frida August hela dagen. Hon kom precis när jag lämnat grabbarna på dagis så August var redan klädd och klar. De åkte iväg och jag gick in och började greja lite. Sen såg jag den, tröjan på köksbordet, den jag lagt fram för att sätta på August innan jag lämnade över honom till Frida. Faaaan!!! Han hade nämligen pyjamaströjan under overallen för vi hade lite bråttom iväg på morgonen, som vanligt ;) Pinsamt värre, min son var påväg till Sågmyra med barnvakt och hade en gammal urtvättad pyjamaströja efter Albin på sig. Jag fick ringa och säga att fleecetröjan inte fick tas av under några som helst omständigheter. Klantiga jag!! Men när August kom hem var han såhär snygg och glad. En ny farfarströja från Bondelid hade värdens bästa Frida köpt honom.


Tusen tack för en underbart lugn och skön dag och en skitsnygg tröja.
Du är BÄST!!

Kram kram!!

Inga kommentarer: