söndag 5 december 2010

Kortkaos

Två gånger har jag försökt att få till julkort på barnen här hemma och totalmisslyckats och idag hade vi värsta chansen då våran snälla granne lånat en studio och bjudit in alla grannar till att få komma och ta julkort på sina barn. Självklart åkte vi dit och hoppades att vi kanske skulle lyckas med åtminstone ETT hyfsat kort. Hur tror ni att det gick???? Helt rätt! Åt HELVETE!!!!!!!!! Jag blir så jäkla arg och besviken på mina omöjliga barn ibland så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det kanske låter som att det är mycket begärt av barnen men jag hade inga skyhöga förväntningar, bara att alla 3 skulla vara med i bild och ingen skulle gråta. Men inte ens det lyckades vi med. Albin skötte sig hyfsat bra men vad hjälper det när Fabian tvärvägrar och bara fjantar och August gråter och springer ur bild. Suck!! Men efter massa redigerande och ett julkort som inte är i närheten av vad jag tänkt mig så får det faktiskt duga. Bättre lycka nästa år ;)

Smakprov på hur det såg ut under fotograferingen

Kram kram!!

3 kommentarer:

LyckligaPraliner/Ann-Louise sa...

Men du...jag tycker att kortet du visar här är underbart!! Tre små pojkar, vad kan det annat bli ;)) Vad du gör det bra som drar iväg på fotagrafering med hela TRE stycken småbusar ! :)

Jag och prinsarna sa...

Ann-Louise:
Hahaha ja skam den som ger sig. Men nu får det som sagt duga för mer än 3 gånger orkar jag inte.
Illbattingar ;)

Lovilin sa...

Känner igen det där, var rejält svettig efter vårt försök till fotografering.