torsdag 17 mars 2011

Återvinning

Här om dagen knåpade jag ihop lite nya småburkar till allt mitt löste.
Jag använde mig av burkar från vaniljsocker och bakpulver. Både Hemköp och Willys säljer en sort i en stabilare burk som passar perfekt. Enda nackdelen är att det är skitfula blå lock på vaniljsockret som man använder mest av. Så de ska bytas ut mot vita så fort jag använt lite mer bakpulver ;)

2 olika häften med papper från Tilda-serien använde jag mig av


Såhär blev det. Tänk bort de blå locken ;)

6 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Jättesöta burkar! Bra tips där :-) Kram på dig!

emily sa...

men oj vilken fantastisk blogg du har!! och vad jag fnissade åt din kommentar ;) hehe! vad gulligt att säga så .. haha tänk vad barn får till det? <3 kramar

dsign & inredning sa...

Hej!
Åh så fint det blev! Vilket bra tips, tack för en fin inspirerande blogg!
Trevlig helg på dig!
Mvh Lena

www.lyckligapraliner.blogspot.com sa...

Burkarna blev jättefina! :)
Ann-Louise

Annas hjärtan sa...

Hej! Här kommer en utmaning till dig: Berätta åtta saker om dig själv och skicka sedan vidare utmaningen till åtta bloggar som har färre än hundra följare. Länka sedan till den som utmanade dig.
Ha en bra dag, kram på dig!

Emelie sa...

Hej!
Vilka bedårande små burkar du gjort! De är så sockersöta! Perfekta till te...

Man blir alldeles varm i hjärtat när man tittar på dina kort av tre små busisar. SÅ fina!

Ha en fin dag!
kram en annan Emelie. *ler*