fredag 25 mars 2011

Oväntad vändning

För ovanlighetens skull så hade jag lite pengar kvar på kontot dagarna innan lön så i onsdags skulle jag ner och shoppa lite nytt till mig själv tänkte jag. Stoppade ner August i vagnen och tog en promenad i stormen och gick igenom varenda butik på hela kupolen. Tror ni att jag hittade något?? Nope! Varför hittar man aldrig något när man har pengar och varför finns det alltid massor när man inte har några?? Blev lite småsur för att det inte fanns något fint och bestämde mig för att gå hem igen. Men så kom jag på att jag glömt KappAhl så jag travade in där med noll förväntningar och så plötsligt hittade jag MASSOR. Hade hela barnvagnen full i kläder när jag kom till provhytten och det mesta passade perfekt. Så favoriterna köpte jag såklart och sen gick jag hem i stormen igen, nöjd och glad med mina nya fina kläder.

Jag är egentligen inte så förtjust i att vara med på kort men vissa av kläderna ser så himla trista ut när de hänger på en galge, så därför bryter jag mot principen och visar bilder på mig själv med nya kläder på idag ;)

Såhär såg jag alltså ut igår, i tröja och jeansleggings från KappAhl.

Söta och tuffa på samma gångEn till likadan tröja fast i beige
Med ytterkläderna på

Behöver definitivt träna på att ta kort på mig själv i en spegel, det var verkligen inte lätt. Resten av kläderna får ni se en annan dag :)

3 kommentarer:

MalinB sa...

Kul med lite nytt!!
Riktigt snyggt :)
KRAM

Liza sa...

Åh va kul med lite nytt!
Leggingsen va riktigt snygga o tröjorna ser jättesköna ut!

Ha en mysig kväll!

Kram Liza

Anonym sa...

Super snyggt!!!

KappAhl is back in town!

Kram Äna K