fredag 4 mars 2011

Spegel, spegel på väggen där.

Äntligen sitter den där, spegeln. Byrån har stått på plats i en månad nu och lika länge har jag letat efter en passande spegel att ha över den. Dock helt utan resultat i den här tråkstaden. Men efter lite letande på annan ort så har jag hittat en som jag tycker jättemycket om, i bra storlek och till ett perfekt pris.
Nöjd!

Såhär såg det ut i går kväll när den kom på plats

Och såhär ser det ut idag, i dagsljus. Idag har jag medarbetarsamtal med chefen och sedan är det jobb till 19:00 som gäller. Efter det blir det hem till lite god mat och sedan är det soffan som gäller för mig och min onda hals. Känner mig inte alls pigg.

2 kommentarer:

Liza sa...

Åh så fint det blev!
Har samma byrå men en annan spegel över o tycker det är så snyggt! =)

Trevlig helg!

Kram Liza

Anonym sa...

oohhh så fint med byrån o den spegeln du kan du. kram gagga.