onsdag 16 mars 2011

Vår i luften

Vilket underbart väder vi har. Stålande sol och fågelkvitter. Våren är på gång :)
I går kväll fick jag grabbarna i säng i tid för en gångs skull. Hann med både lite pyssel och en ny logga till bloggen. Men den här gången var jag lite slö och hade noll inspiration så jag tog hjälp utav Shabby blogs och körde på en färdig mall som jag la in egen text och bild i. Lätt,snabbt och jättefint. Tydligen så var den jag valde en jullogga men jag tyckte den såg mer vårig och söt ut ;) Ändrade lite på färgerna i bloggen och gjorde en ny "Kram Emelie" som matchade oxå.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Men gud vilken FIN! Tänkte oxå sno en header därifrån... Fanns många fina!
Kram.

Liza sa...

Åh så fint!
Önskar jag kunde lite mer men jag kanske lär mig! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza