onsdag 31 augusti 2011

Black & White

Japp, nu till hösten blir det faktiskt svart och vitt i vårat vardagsrum. Snyggt och enkelt. Eftersom vi redan har en vit bas så är det bara att slänga in lite svarta detaljer och vips så är det klart. Så så får det nog bli.

De här kuddarna som jag köpte i våras någon gång står fortfarande kvar i soffan och jag tror faktiskt att den med texten ska få stanna kvar och att jag ska försöka hitta svarta såna roskuddar och byta till.  


Sen har jag fyndat jättefina svarta ljusstakar på Hemtex rea i somras och så fick jag en svart söt burk med ett ljus i från någon tidningsprenumeration.


En sån här tygkorg slängde jag med på min senaste H&M beställning.

och så funderar jag på att byta ut några utav ramarna på tavelväggen mot svarta istället.

Vad tror ni om det??
Är det någon som sett svarta roskuddar någonstans?

2 kommentarer:

*Mamma till tre små troll* sa...

Tror jag såg svarta roskuddar på Rusta?!

Jag och prinsarna sa...

Mamma till tre små troll:
Hejsan!
Jag får lov att svara dig här för det är något fel på mitt googelkonto så jag kan inte skriva i bloggar som inte tillåter anonyma kommentarer.
Tack så jättemycket för tipset!
Jag hade oxå för mig att de skulle ha det med de fanns tydligen inte kvar i sortimentet längre. Så himla typiskt! Trevlig helg!
Kram Emelie