onsdag 17 augusti 2011

Färgexplosion

Ända sedan tidigt i somras så har jag varit supersugen på graffiti. Vi besökte nämligen Ikea i Barkarby och där hade de gjort ett skitsnyggt tonårsrum helt i svart och sen var det en fondvägg full med graffiti i färgerna svart, vitt, turkos, limegrön och cerise. Så nu vill jag bara att Albin ska växa lite snabbt så vi får göra iordning ett sånt coolt rum till honom ;) 

Här om dagen åkte vi förbi en fullklottrad graffitivägg i Falun och jag kunde självklart inte låta bli att släpa dit hela familjen och fota lite. Trots att kidsen inte var så samarbetsvilliga så fick jag MASSA bra kort ändå. Är supernöjd och kan inte riktigt sålla bort så många som jag borde så här kommer supermånga snygga kort på mina grymt coola kids ;)




















5 kommentarer:

Anonym sa...

Kalas coola bilder Maud!! Grabbarna ser ju helt ut att va med i matchen.. framtiden på bild kanske :)

Kram Äna

Jag och prinsarna sa...

Tack snälla du :)
Vi kan väl släpa med både dina och Malins kids och åka dit och fota nån dag om ni vill. Vore superkul!
Kramar

Malin B sa...

Vilka små söta tuffingar! Rolig bakrund :) & duktig fotograf! Kram på er

Anonym sa...

gud så fina foton och världens sötaste grabbar.kram. gagga.

Anonym sa...

Jaa!! de vore ju kanon kul de.. Låter som en riktigt bra idé :) Malin är säkert oxå på!

Kram Europe.. nej Asian Anna ;)