måndag 15 augusti 2011

Dagiskille

Idag började Augusts dagisinskolning. Jag och August smög upp vid 8 och åkte iväg till 9 medans resten av gänget fick ligga kvar och sova. Det var bara en timme idag och det gick superfort och hur bra som helst. Resten av veckan kommer se ungefär likadan ut så det är väl först nästa vecka som det är dax att lämna korta stunder och all gråt börjar ;)

Superglad kille med ryggsäcken i högsta hugg

Nu går vi mamma

Men sluta fota och kom nu då

Min stora, goa kille


1 kommentar:

Evelina sa...

Ja det vore jättekul om vi kunde ses och leka allihopa! =)

Ja, jag får panik på hans fötter! Jag kan inte fatta att dom kan växa så fort. Och kläder köper jag bara 98/104 nu för tiden...
Shit 22!!!??? Det hade ju han på sina första skor typ! Haha.

Ja jag har faktiskt inte bestämt mej än för hur vi ska göra med sängen. Det vore skoj och får till ett mera pojkrum än bäbis, som du säger, men det är ju skönt att veta att han inte tar sej nånstans!

Men vi styr upp en lekdag tycker jag! Loui går ju bara 8-11 på dgis, sen har vi ju resten av dan kvar.

Kram.