tisdag 16 augusti 2011

Young love

Albin är en riktig liten tjejtjusare och det har han alltid varit. Det måste vara brassegenerna som spökar ;)  Han är en väldigt pratig, mysig, pussig och kramig kille som är väldigt generös med komplimanger. Varje dag får jag höra hur mycket han älskar mig och att jag är vacker och fin och han vet precis hur han ska charma in sig hos folk när han vill. Redan när han skolades in på dagis 2½ år gammal så blev han störtkär i en liten tjej som hette Leonita och hade leopardtights ;)  Och sedan dess har det rullat på med en rad olika tjejer. Han har tre stycken som han hållt fast vid länge nu. Han har inte riktigt fattat det där med en tjej i taget än så han är helnöjd med sina tre tjejer och tycker inte alls att han behöver välja. Och varför ska man behöva göra det när man är 5 år och det kryllar av söta tjejer ;)  
 
 
Stor lycka var det när sötaste Beda, som dessutom är 3 år äldre, fick sova över i början på sommaren. De låg och fnissade och pratade till kl 1 på natten, så här vid frukosten var de nog rätt trötta.

Och här om dagen hade han prinsessan Ida på besök och ingen var nöjdare än Albin.

Han har riktigt bra smak Albin och lyckas bara hitta sånadär jättesnälla och supersöta tjejer så jag är inte ett dugg orolig inför framtiden ;)
Förutom över att komplimangerna till mig lär minska drastiskt med åren så jag passar på att suga åt mig ordentligt nu när jag har chansen ;)

Inga kommentarer: