fredag 26 augusti 2011

Get the look


Har ni sett att Lindex kör California denim med Reese Wihterspoon? Så mycket snyggt! Gillade nästan alla outfits. Höstsnyggt, mysigt och lite country, bohemiskt sådär. Me like!!
Jag var såklart in på Lindex här om dagen och skulle prova grejerna men som vanligt så ser allt mycket bättre ut på en snygg kändis på en superstylad bild än vad det gör i butik och på mig. Allt som sitter perfekt på henne var megastort/långt på mig och då är hon trots allt 4 cm kortare än mig så de måste sytt in och lagt upp en hel del ;) Nästa alla plaggen var superstora i storleken och många hade helt andra färger än på reklambilderna. Så egentligen var inget utav plaggen någon wow-upplevelse. Men de mörka tighta jeansen som hon har på bilderna till höger satt som en smäck och fick följa med hem. Och sen hade jag turen att hitta en supersnygg rutig skjorta i lite samma stil på H&M och med ett skärp och mina gamla bruna stövlar till så blir det nog kanon nu till hösten det med :)

1 kommentar:

MalinB sa...

Tjingeling!
Kul med lite höstshopping, så snyggt ut! (visa på sen :)
Hoppas ni får en härlig helg :)

Kram Malin