måndag 27 oktober 2008

Hot mama

På söndag fyller min älskade Anders 28 år. Det ska såkart firas, så på lördag ska vi faktiskt ha lite fest hemma hos oss och sedan gå ut på stan. Barnen ska sova hemma hos min bror med flickvän. Är ju inte ut speciellt ofta nu när man har barn. Det blir väl typ 2-3 gånger om året eller nåt om man har tur ;) Och egentligen så är det inget som intresserar mig sådär jättemycket nu för tiden heller. Sitter hellre hemma och myser med film, popcorn och hela familjen i soffan på helgerna när man för en gångs skull har möjligheten att vara tillsammans. Men nu ska det faktiskt bli riktigt, riktigt roligt att få festa lite. Så jag har faktiskt varit och köpt mig en supersnygg klänning som jag ska ha på mig kvällen till ära. Köper inte så mycket till mig själv, så jag tyckte verkligen att jag kunde unna mig den. Och den är så grymt snygg så jag kunde verkligen inte låta bli. Så på lördag ska jag, halvtrist småbarnsmamma med taxöron förvandlas till en hot mama ;) och så ska jag och brudarna äga på dansgolvet. Eller hur babes?? LÄNGTAR!!


Partystassen


Närbild

Kram kram!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lätt att vi ska! På lördag smäller det ;) Längtar!!

Anonym sa...

Oj att de var födda samma månad har jag inte tänkt på.

Vi har byggt i Stennäset i Falun, trivs så himla bra, vi har sån sammanhållning på gatan. Har nog haft 5-6 fester tillsammans på detta år vi bott där. Ibland tjejkväll, ibland killkväll och sen några med hela familjen. Var har ni byggt?
Kram
Mia

Anonym sa...

hej och ha riktigt roligt. gratta anders från oss kram mormor