söndag 26 oktober 2008

Snart advent

Nu är det ju faktiskt bara en månad kvar till första advent. Längtar faktiskt. Förra julen så hade vi ganska precis flyttat in i huset så då var det ingen vidare ordning här och halvklart överallt och då var det inte så roligt att pynta heller. Men i år är det i alla fall lite bättre ordning och det känns riktigt skoj att få pynta lite. Det är ju så himla mysigt med alla ljus, adventsstjärnor, ljusslingor och alla fina pynt som finns. Känns som att det behövs nu när det är kallt och mörkt. Skulle gärna smacka upp lite grejer redan nu för stämningens skull, men jag ska försöka hålla mig till första advent.

Årets adventsljusstake kommer i alla fall att se ut såhär



Det är min duktiga mamma som gör dessa superfina adventsljusstakar.

Nu ska jag slita mig från datorn och återgå till att måla. Det är nya projekt på gång :) Eller egentligen så är det ett gammalt som aldrig blivit riktigt klart.
Bilder kommer i månn om allt går som det ska.

Kram kram!!

Inga kommentarer: