tisdag 21 oktober 2008

Peace & Love

Satt precis och kikade igenom lite kort på datorn och då dök det upp lite bilder från årets peace & love festival. Det var första gången som jag gick och egentligen så är det inte riktigt min grej känner jag. Det mesta av musiken som spelas är inte min smak och det är massa knepiga festivalmänniskor överallt. Ni vet såna där som inte har duschat på flera dagar, är askalas, har svart hår i nån konstig frisyr och trasiga strumpbyxor. Men vi hade faktiskt riktigt roligt och en utav kvällarna är verkligen helt oförglömlig. Vi hade så himla roligt. Så här kommer lite bilder från våran kväll.


Frida och Jag


Lyssnar på ?? (minnet är bra men kort)


Richard, Frida, Jag och Lisa


Jag plockar upp pärlorna från Lisas halsband som gick sönder.


Och titta vad jag hittade då ;)


På Liljans uteservering


Shakar på dansgolvet


McDonalds på morgonkvisten


På väg hem.

Kram kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha åh vad roligt vi hade! Vi får ta en sväng till liljan snart igen! :D Massa kramar!