söndag 26 oktober 2008

Vart är fyllningen?

Alltså, jag bara måste lägga in ett litet inlägg om bröst. Vad f-n händer med dom när man har fått barn egentligen??? Hade jag fått se en bild på mina tuttar som dom ser ut idag när jag var 18 så hade jag gapskrattat åt taxöronen på bilden och absolut inte trott att det var mina. Men nu står jag här och taxöronen har blivit verkliget. Vad sjutton hände? Vart tog fyllningen vägen? Försvann den samma väg som mjölken? Jag fattar ingenting. Egentligen så är jag riktigt nöjd med min kropp efter två graviditeter. Inga bristningar och gavidkilon som satt sig. Visst kunde kanske magen gärna fått vara liite plattare och mer som förr men det är inget som stör mig egentligen och det går ju att träna bort (om man orkar och vill). Men brösten däremot är KATASTROF. Såg en bild på mig själv för några år sedan (innan barnen) på stranden i Turkiet. Jag hade en ovadderad liten trekantsbikini på mig som jag inte ens knytit i nacken och den satt uppe ändå. Hur är det möjligt? Hade det varit idag så hade både bikinin och tuttarna hängt rakt , platt neråt. Gravitation eller gravidation?? Hahaha, man kan inte annat än att skratta åt eländet och tacka gud för push-up bh:n. Egentligen så är det ju faktiskt skit samma. Jag har ju fått världens underbaraste små killar och sambon är nöjd med det lilla som erbjuds ;) Så varför klaga? Jag ska nog försöka sluta med det och börja njuta av mina små i stället. Hellre taxöron än de sprängfyllda mjölkbomberna man hade i början av amningen. Men jag kommer aldrig att sluta undra, vart tog fyllningen vägen?? ;)

Kram kram!!

Inga kommentarer: