lördag 4 oktober 2008

Rundtur

Idag är det samma trista väder som igår. Usch! Fast iofs så gör det inget för jag ska sitta inne och sy hela dagen i alla fall. Mina goa föräldrar kommer förbi om en stund. Mamma ska passa smågrabbarna så jag får sy i lugn och ro och Anders och pappa ska snickra lite. Håller tummarna stenhårt för att dom sätter igång med verandan på gaveln. Det skulle vara så skönt att få det klart innan vintern så vi har en riktig trappa och tak istället för den otroligt snygga sj-pallen som vi har nu.

Just ja, glömde ju helt av den lilla rundturen i vårat hus som jag började med. Minnet är bra med kort. Tyvär så ser det ut som att det slagit ner en bomb i huset (inte alldeles ovanligt hemma hos oss) så idag får det bli en bild på planlösningen och några bilder från "korridoren" mellan tvättstugan/groventén och köket för det är enda stället som ser hyfsat ut ;)
Håll till godo!


PLANLÖSNING




Korridoren.


Tavelväggen.


Dom superfina lampetterna som min mamma gjort.
( Tack igen ;) )


Intresserad? Kika in på hennes blogg Ull och betong.
Där finns det massa fint.


Toa-skylt

Kramkram!!

Inga kommentarer: