lördag 11 oktober 2008

Vimplar och lapptäcke

Jag hittade faktiskt det smalrandiga tyget som jag var ute efter. På Åhlens. Men tyvär så är bandet som man sätter ihop alla vimplar med slut på Rosa huset nu i stället. Och det verkar inte finnas i Falun heller. Så jag kan i alla fall inte göra fördigt. Irriterande såklart.
Så i stället började jag på ett matchande lapptäcke till Fabian i går kväll. Hoppas att det blir bra. Jag har fått värsta rycket nu och kommit på massa roliga idéer som jag skulle vilja göra på barnens rum. Bland annat en myshörna i Albins rum. Men tyvär så är det lite skralt i plånboken den här månaden på grund av FÖRSÄKRINGSKASSAN. Så det blir inte mycket gjort.
Men det är som det är.
Snart ska dom två stora grabbarna till Aqua nova och bada en sväng så jag och Fabian blir ensamma hemma en stund. Undra vad vi ska hitta på?? Sen i kväll ska vi hem till våra goa vänner i Falun och äta middag. Ska bli så himla roligt att ses för nu var det riktigt länge sedan sist.

Ha en mysig lördag allihop.

Kram kram!

Inga kommentarer: