måndag 13 oktober 2008

Shopping i Falun

Idag har Frida varit här hela dagen. Så himla trevligt, som vanligt :)
På förmiddagen åkte vi runt och fixade lite ärenden medan Albin var på dagis. Sen plockade vi upp honom kl 14 och åkte till Falun. Premiäråt på nya McDonalds och sen tog vi en runda på stan. Som vanligt när man inte har pengar så hittar man massor som man vill köpa. Slog faktiskt till på en del till barnen i alla fall. Hitta en tröja och en jättefin brunrutig jacka på H&M till Fabian. Så nu äntligen så har han en jacka som passar årstiden lillkillen. Och sen gjorde jag lite fynd på KappAhl (hör och häpna ;) ) Jag brukar nästan aldrig handla där, för jag är inte så förtjust i deras stil men idag blev jag verkligen possitivt överraskad för det fanns faktiskt en hel del snyggt som jag fick lov att inhandla.

Så här kommer lite bilder på dagens inköp.

Albins tröjor.

Albins pyjamas som han valde själv ;)

Fabians tröjor och fleece tröja.

Fabians jacka

Kram kram!!

Inga kommentarer: