onsdag 17 december 2008

Finaste fotona

Åh, idag fick jag äntligen korten som vi var och tog förra lördagen. Blev så himla nöjd. Var ju inställd på att det knappt skulle bli något bra kort alls med tanke på hur barnen skötte sig men jag blev verkligen positivt överraskad. Massa fina bilder blev det. Så här kommer några go´bitar.

Världens finaste Albin








Världens finaste Fabian.








Världens finaste brorsor


Tusen tack Therese. Du är verkligen superduktig. Räkna med att vi kommer tillbaka ;)

Nu ska jag gå och rulla chokladbollar för i månn förmiddag blir det knattekalas här ;)

Kram kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

men åååh vilka fina bilder :-))
Supersöta killar!

Anonym sa...

åh underbart söta barn!! :D

Fru Román sa...

Åh vilka fina bilder. Era pojkar är verkligen söta!

God Jul önskar Carro med fam.

Anonym sa...

Önskar er oxå en God Jul och ett Gott Nytt År!!
Suuuper fina kort på pojkarna,å suuperduktig fotograf!!=) Ska nog söka upp henne jag å inom kort! Kram på er! Maria A

fröken Sätterlund ✯ sa...

Tack själv! Vad roligt att ni är nöjda. Ni är välkomna tillbaka, när ni vill :)
God Jul på er :)
Kram Therese

Ps. Din mamma hoppades på foton i julklapp, nämnde hon för Toni ;) DS.

ull och betong sa...

Världens sötaste Prinsar.
Krama dom från mig.

Anonym sa...

Så otroligt fina barn ni har och dem har blivit såå stora sen sist jag såg dem !