fredag 26 december 2008

Överstökat

Sådär ja, nu var allt klart och överstökat för den här gången. Jul och Fabians födelsedag. Det har såklart varit jätteroligt, men jag tänker inte neka till att det är skönt att det är gjort. Man stressar runt och förbereder och är allmänt yr i flera dagar. Så nu ska det bli riktigt skönt med lite lugn och ro ett tag. Ska passa på att njuta till max av mina sista dagar som föräldraledig. Kan inte fatta att det här året gått så himla fort. Var tog tiden vägen?? I januari så ska jag börja jobba igen. 4 dagar varannan vecka blir det till att börja med. Har inte tänkt att sätta Fabian på dagis förrän i augusti så efter det ska jag väl öka på tiden lite. Kan ju tyvär inte påstå att det känns roligt att börja jobba igen. Säger jag det så ljuger jag. Helst av allt så skulle jag vilja fortsätta att vara mammaledig resten av livet ;) Men det fattar ju jag oxå att det inte funkar. Om man inte vinner massa pengar då såklart. Kanske ska lämna in min trissvinst på 75 kr och hoppas på ett lite större belopp ;)

Nu ska vi ut i snön och busa med barnen.

Kram kram!!

Inga kommentarer: