måndag 15 december 2008

Julkort

Varför är man alltid ute i sista sekunden med julkorten VARJE år. Helt sanslöst. I går var sista dagen att framkalla för att få korten innan jul. Gissa vem som satt som en galning framför datorn halva natten för att få ihop något vettigt. Jag lyckades med några hyfsade kort på Fabian här om dagen men då vägrade Albin att ta på sig tomteluvan så jag struntade i det då och tänkte att det hinner jag fixa i helgen, men det blev ju såklart avglömt så i går kväll så fick jag plocka fram kameran igen och göra ett sista desperat försök. Albin var trött och hade inte alls någon lust att vara med på kort så han bara fjantade sig hela tiden och fast jag tog typ 50 kort så apade han sig på nästan alla. Men jag blev ändå ganska nöjd med slutresultatet, men det tänker jag inte visa än ;)







Kram kram!!

Inga kommentarer: