tisdag 2 december 2008

Nya blommor

Igår kastade jag mig iväg och köpte lite nya blommor till vardagsrumsfönstrena. Jag hade bara ca 20 minuter på mig för Anders skulle iväg på innebandy. Så jag hann inte direkt strosa runt och fundera i lugn och ro utan jag fick slita åt mig blommor och krukor snabbt som attan och sen åka hem igen. Men jag blev i alla fall riktigt nöjd med resultatet. Och mina julgranspynt som jag köpte förra veckan kom väl till pass. Nu är mitt problem bara vad jag ska ha i mittenfönstret. Jag har nämligen 3 stora, låga fönster i vardagsrummet och det är så svårt att få till det på något bra och hyfsat barnvänligt sätt. Så just nu så står det en hög lampa och en sån ny blomma i varje ytterfönster och mittenfönstret är tomt. Är det någon som har något bra tips på vad jag skulle kunna ha där? Fler lika blommor känns lite uppradat och enformigt och jag vill ändå ha något i samma stil. Svårt! HJÄLP!!


Såhär tomt är det nu.


Ny blomma och kruka


Julgranspynt
Fint mönster på krukorna

Kram kram!!

1 kommentar:

malin sa...

hej vilken fin blogg du har, jag brukar kolla ofta. Det finns blomma i lika stil som du köpt, det är ett stort hjärta med murgröna. Man kan köpa den på Blomsterriket i borlänge. Tror den skulle passa bra i ditt stora fönster. Hoppas du hitta något. Lycka till kram malin