torsdag 4 december 2008

Shopping och terrorism

I dag har hela familjen tagit en liten sväng till Kupolen på förmiddagen. Åt lite på McDonalds och kikade runt. Hittade en hel del fint adventspynt och småpyssel som jag håller på med just nu. Och jag håller även på med nya gardiner till köksfönstren. Ni ska få se lite bilder i morgon.


Det bor en terrorist i vårat hus. Han är väldigt liten och söt och det är tur för honom, annars hade han åkt ut med huvudet före kan jag lova. För jag är så fruktansvärt trött på att hålla stenkoll på honom och plocka reda på allt han river ut. Jag plockar undan på ett ställe och han river ut på en nytt. Jag hinner inte med. Och han har lärt sig att klättra nu så han är högt och lågt. Favorit sysselsättningen just nu är att stoppa saker i toaletten. Men det mesta som man inte får göra är kanonskoj, klättra upp på tv-bänken, stoppa leksaker i pappas gitarr, banka med hårda saker på vitrinskåpets glasrutor, hälla ut alla leksaksbackar, förstöra när brorsan byggt något, rota i skafferiet och hälla ut allt som går mm.


Riva ut plastburkar är skoj


Stjäl popcornskålen när ingen ser


Klättrar och river i fönstren

Klättrar och pillar


Hällt ut kakao och kladdat runt lite

Toarulle i toaletten


Men det är det stopp på nu ;)


Plaska så hela badrummet blir blött
Ser ni att det bara lyser bus om ungen ;)

Trevlig helg allihop!

Kram kram!!

3 kommentarer:

Belfiore sa...

Vilken fin terrorist ni har! Vår är oxå sådär. Fast hennes favvo är toaborsten...
Tack för senast! Det är alltid så kul att träffa er!
Kramar/Maya

Anonym sa...

Hahah åh herregud så söt han är! :)

Anonym sa...

ha ha,vilken söt terrorist :-)