måndag 3 november 2008

I´ve hade the time of my life

Åååå vad roligt vi hade i lördags. En riktig toppenkväll. Vi började kvällen med lite förfest hos oss. Goda drinkar, musik, massa prat och dans blev det. Fick oss en liten tillsägelse utav grannen strax efter kl 22. Anders hade nämligen råkat sätta på våra högtalare ute på altanen. Så våra grannar fick lite underållning de oxå ;). Dock får de väl nästan skylla sig själva om de sitter och lider mellan 18 och 22 utan att säga till. Klockan 23 åkte vi ner till stan och Liljan. Där var det liveband och röj. Dansade till kl 2 och efter det så blev det pizza på Bella, taxi hem och sedan rakt i säng. Vi fick tillbaka våra små monster redan kl 9.30 på söndagsmorgonen för barnvakten skulle ut och jaga. Så det var bara att gilla läget och kliva upp. Inte helt pigg ska jag erkänna ;)

Sen väntade vi ju fikagäster så det vara bara att ställa sig och baka. Inte direkt vad man längtar efter när man är lite halvbakis. Men det gick bra i alla fall. Och gästerna verkade gilla bakverken.

Jag skulle kunna lägga upp precis hur många bilder som helst från kvällen men jag får behärska mig lite, så här kommer några i alla fall.


Lisa, Frida, Elias och Terese

Anders och jag

Frida Martini(a) Johansson ;)


Jag och Terese

Anders och Terese

Terese och Elias

Lisa och Frida

Anders och Terese

Anders och Terese

Jonas och Terese

Jag

Ska rensa Fridas kamera sen oxå, så kommer det lite bilder från puben me.

Kram kram

Inga kommentarer: