söndag 30 november 2008

**TÄVLING**

4 personer av ca 70 stycken skrev ett litet inlägg och talade om vilka dom var. Rätt dålig utdelning måste jag säga och jag är fortfarande lika nyfiken på alla er andra så därför gör jag ett försök till. Tänkte att en liten tävling kanske skulle sätta fart på er så därför så är alla som skriver en lite rad och talar om vilka dom är, med och tävlar om en ljuspåse med valfritt motiv (finns ca 6-7 stycken att välja mellan) Och de 4 som redan berättat vilka dom är får dubbla lappar i dragningen som sker nästa söndag 7/12 ;)



Kram kram!!

4 kommentarer:

Belfiore sa...

Mig känner du ju! Å jag är ju inne dagligen på din fina blogg!
Hoppas ni mår bra och att marknaden gick bra. Ska vi ses snart?
Många kramar från fru B

Anonym sa...

Hej!!
Jag brukar vara in och läsa hos dig nångång ibland :) tycker du skriver himla bra!!
Mvh Mimmi
( jag som köpte signe nallen av er) :)

Lovilin sa...

Hej!

Jag är också en av dom som brukar vara in hos dig och läsa!!

Ha det bra!
Linda

Anonym sa...

Hej. Din fd granne Sara här. Hittade hit genom familjeliv och Google då jag letade bilder på fina lapptäcken till barn.

Superfina grejer du gör, är jätteimpad!