tisdag 11 november 2008

Svensson Svensson

Idag har jag tyvär inget skoj alls att dela med mig av. Varken bilder eller någon speciell händelse. Har haft en helt vanlig halvtrist svensson-dag. Vaknade kl 07.40 av väckarklockan, steg upp och gjorde mig i ordning. Plockade fram frukost och väckte barnen. Lämnade Albin på dagis kl 9 och åkte och handlade. Fabian sov middag, jag plockade och fixade lite hemma, sydde några nallar, lagade lunch, åt, hämtade Albin på dagis kl 14. Fixade mellis till killarna. Tvättade och hängde flera maskiner, lekte med barnen, plockade lite mer, fixade middag, åt, lekte med barnen, bytte typ femtioelva bajsblöjor och sen var det dags för kidsen att bada. Mitt i badet kom mina föräldrar förbi en liten sväng. Välkommet avbrott ;) Sen när dom åkt så var det läggdags för barnen. Fabian somnade som vanligt snällt med sin välling i sängen och jag och Albin kröp ner i våran säng och läste några böcker och sen somnade han. Nu sitter jag i soffan och äter clementiner och kikar på SOS Familj. Ska ta en dusch strax och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig i tid. Har tre nya tidningar som väntar på mitt sängbord. En föräldratidning och två juliga inredningstidningar. MYS!!
Hoppas att jag har något roligare att komma med i morgon ;)

Godnattkramar!!

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Tjabba! Har skickat en utmaning till dig, finns att hämta i min blogg! Kram!