lördag 29 november 2008

Var tog den här dagen vägen??

Jag tyckte precis att vi satt och åt frukost och nu är det snart läggdax. Tiden går alldeles för fort. Dygnet borde ha minst 30 timmar, åtminstone nu kring jul. Fasen vad mycket det är att göra. Fast när jag tänker efter så har vi faktiskt fått en hel del gjort idag i alla fall. Jag har städat, putsat några fönster och börjat pynta lite inför advent. Hängt upp lite julstjärnor inne och ljusslingor ute. Självklart så var det en jäkla massa lampor trasiga på slingorna, precis som varje år. Men jag lyckades i alla fall få ihop hela lampor till en slinga, så nu sitter det bara lampor i en utav enarna på verandan. Så det ser lite roligt ut. Men det ska grejas i månn. Har även gjort klart det sista som ska med till marknaden i månn och packat allt. Ska bli så spännande att se hur det går. Håller tummarna stenhårt för att vädret ska bli liite bättre i alla fall. Regnar det som det gjort idag så lär det bli ganska så folktomt. Å det vore ju verkligen trist. Albin och Fabian har varit med mina föräldrar på Leksands julmarknad på eftermiddagen. Så då passade jag och Anders på att uträtta lite ärenden på Coop, Ica Maxi, Kupolen och Rusta. Och precis som vanligt så glömde jag hälften av det jag skulle ha och fick med mig massor som jag inte alls skulle haft. Det får bli en kompletteringsvända snart igen.


20 små nallar ska få följa med till Säter i morgon.

Hoppas vi ses på marknaden i månn ;)

Kram kram!!

Inga kommentarer: