tisdag 25 november 2008

Nyklippt och dagiskort

Igår när jag stog i en provhytt på H&M så såg jag hur ruskigt trist jag såg ut i håret. Katastrof! Slitet, stripigt och riktigt trist färg. Så idag kastade jag mig iväg till stan och fick tag i en drop in tid på Moderna salongen. Så nu har jag äntligen klippt mig. Det blev inga dramatiska förändringar direkt. Toppning och en rejäl uppklippning bara. Men det slitna, spretiga, trista är i alla fall borta, så nu behöver jag bara lite slingor oxå så skulle det se ännu bättre ut.

Albin fick sitt dagiskort idag oxå. Stackaren hade ju feber och var inte alls pigg på fotograferingen och det syns på kortet, men han ser i alla fall glad ut skrutten ;)
Stolt är han i alla fall över kortet och rabblar mer än gärna upp namnen på alla barn och fröknar. Så nu skulle vi behöva hitta någon fin ram att sätta kortet i så han får sätta upp det på sitt rum.

Nu ska jag återgå till att sy små nallar.

Kram kram!!

2 kommentarer:

Belfiore sa...

Vad vore livet utan er!!! Vi är himla glada att vi fick såna bra vänner och tiden går onekligen rasande fort. Två år!!! Dalarna blev en bättre plats att leva på när ni kom in i bilden. Vi kanske ska fira med nått form av jubileum?! Vad säger ni, drinkar å disco?
Massor av kramar från familjen B!

Anonym sa...

Bara att säga till om du behöver färghjälp ;)