lördag 22 november 2008

Snart friska

Nu börjar vi friskna till här. Albin fick en ipren och sov i 5 timmar igår mitt på dagen och när han vaknade så var han hyfsat pigg faktiskt. Så nu är han nästan sitt vanliga jag igen. Lite smågnällig och inte så matglad såklart. Och vi andra mår fortfarande hyfsat bra. Peppar, peppar. Så nu hoppas vi att magsjukan är klar i vårat hus och drar vidare. Har tyvär inte så mycket skoj att komma med eftersom vi sitter inne och ugglar hela dagarna. Inte så många som vill träffa oss just nu. Konstig! ;)

Tänkte i alla fall visa en bild på mina tavlor som hänger i vardagsrummet. Det saknas fortfarande en liten metallbricka som ska sitta nere på ramen. Har inte lykats hitta någon som jag tycker passar än. Men jag letar febrilt. Tavlorna kommer även att kunna beställas från Vår lilla butik inom kort.


Trevlig lördagkväll allihopa.

Kram kram!!

Inga kommentarer: